1.    Notiuni generale

S.C. Atego SRL, denumita in continuare Atego, cu sediul social in Suceava, Comuna Mitocu Dragomirnei, Strada Unirii, Nr 25, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J33/30/2007, Codul Unic de Inregistrare 20524069 administreaza platforma online modic.ro.

Utilizarea site-ului ca vizitator, inregistrarea ca utilizator si realizarea de achizitii de produse de pe aceasta platforma presupun implicit acceptarea acestor conditii, cu toate consecintele care decurg din aceasta. Aceste conditii pot suferi modificari fara notificarea in prealabil a clientilor deja existenti.

Scopurile utilizarii aceste platforme sunt vizualizarea produselor si a informatiilor despre produse, crearea unui cont si realizarea de cumparaturi de produse. Orice alta utilizare nu este permisa.

Administratorul de drept al platformei modic.ro (Atego srl) poate aduce modificari asupra continutului afisat, modificari de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informatiilor pe site, poate limita total accesul in platforma, fara vreo notificare catre utilizatori.

2.    Drepturi de Autor

Continutul platformei modic.ro este proprietatea Atego sau provine de la partenerii comerciali. Accesul la acest continut si utilizarea acestuia este permis doar cu aceptarea acestor conditii. Copierea, stocarea, modificarea sau transferul de date si informatii, partial sau in intregime, al continutului platformei nu este permis fara acordul scris al administratorului de drept al acestor date (Atego).

3.    Produse si politica de preturi

Produsele afiate pe site se pot achizitiona daca acestea se gasesc fizic in stoc. In cazul in care produsul sau produsele din comanda nu se gasesc in stocul propriu ne rezervam dreptul de a procura aceste produse de la partenerii nostri cu scopul de a onora comanda primita pe site, fara vreo notificare in acest sens. In cazul in care aceste produse nu pot fi procurate ne rezervam dreptul de a refuza partial sau total aceasta comanda.

Preturile prezentate in platforma includ TVA si taxa Verde acolo unde este cazul. In general produsele furnizate in platforma noastra au taxa Verde platita la Furnizor si este inclusa in prețul nostru de achizitie.

Costurile de livrare se vor calcula separat pentru fiecare comanda si de regula se vor actualiza dupa introducerea adresei de livrare.

Ne dorim sa afișăm toate informațiile necesare, în mod corect, pe platforma modic.ro dar cu toate acestea pot apărea diverse erori de sistem în afișarea sau calcularea preturilor. In acest caz, va fi considerat prețul final al comenzii cel stabilit telefonic împreună cu consultantul de vânzări modic.ro. Pentru sesizări cu privire la preturi sau date eronate va rugam sa ne scrieți pe adresa comenzi@modic.ro.

Imaginile afisate pe site, ca si imagini ale produselor, sunt cu titlu de prezentare. Produsele comercializate si livrate pot diferi de imaginile prezentate. Descrierea sau specificatiile produselor sunt in mare parte preluate de la producatori sau furnizori. Nu ne asumam responsabilitatea pentru corectitudinea acestor informatii despre produsele comercializate. Ne rezervam totusi dreptul de a modifica sau de a aduce completari acestor informatii.

4.    Plata produselor

Plata se poate face in numerar la livrare in sistem ramburs (plata la primirea produselor) pentru care se poate percepe o extrataxa, pentru colectarea rambursului in valoare aproximativa de 7 lei. Pentru a economisi aceasta suma va recomandam si plata cu cardul sau plata prin transfer bancar in contul:

RO67INGB0000999905132557 deschis la ING BANK

Beneficiar Atego Srl.

In acest caz, expedierea produselor va fi efectuata numai dupa primirea banilor in cont.

Dupa plasarea comenzii pe site, se va genera automat un email cu detaliile comenzii si va sugeram sa verificati cu atentie toate datele referitoare la acea comanda inclusiv adresa de livrare. Pentru platile efectuate in avans prin transfer bancar, se emite o factura proforma ce va fi trimisa pe mail clientului, pe baza careia acesta va face plata. In cazul in care exista erori de procesare va rugam sa ne anuntati cat mai curand posibil pentru a corecta acea comanda.

5.    Livrare si transport

Produsele comandate se vor livra cu ajutorul firmelor de curierat.

Va sfatuim, pentru a evita costuri suplimentare, sa grupati toate produsele dorite intr-o singura comanda. Mai multe comenzi diferite la aceeasi adresa vor avea mai multe taxe de transport.

In general, coletele pleaca din depozit in ziua comenzii daca aceasta este facuta nu mai tarziu de ora 10:30. Altfel produsele dumneavoastra vor pleca din depozit a doua zi lucratoare daca produsul este in stoc sau in termen de 2-5 zile daca produsul este in stocul furnizorului/producatorului. Pentru a reduce timpul de livrare este posibil ca produsele sa plece direct din stocul furnizorilor catre dumneavoastra cu documentatia aferenta (Expeditor necunoscut) ceea ce nu trebuie sa prezinte un motiv de ingrijorare. In general termenul maxim de livrare este de 5 pana la 7 zile de la plasarea comenzii, totodata termenul mediu de livrare este de 1-3 zile lucratoare.

Pentru livrarea produselor cu plata in sistem ramburs (plata la primirea produselor) se va percepe o extrataxa, pentru colectarea rambursului. Pentru a economisi aceasta suma va recomandam si alte metode de plata disponibile.

In cazul in care curierul nu reuseste livrarea produselor comandate si neachitate ne rezervam dreptul de a refuza ulterioare alte comenzi catre aceeasi adresa sau destinatar.

6.    Garantia produselor

Produsele comercializate pe aceasta platforma beneficiaza de garantie legala de 24 de luni pentru produsele noi achizitionate de persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice. Aceasta perioada va fi specificata si in certificatul de garantie emis pentru fiecare produs in parte. Cu ajutorul acestui Certificat cumparatorul beneficiaza de reparatie gratuita sau inlocuire acolo unde este cazul in perioada de garantie a produsului, in cazul in care produsul nu este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare. Termenul maxim pentru repararea produsului nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor nu va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, caz in care produsele isi pierd garantia de drept. Orice interventie neautorizata asupra produselor achizitionate duce implicit la pierderea garantiei.

Repararea produselor ce prezinta defectiuni ce se pot remedia se va face in unitatile producatorilor sau ale furnizorilor, in termen de maxim 14 zile. Daca nu se reuseste repararea produsului respectiv, se va inlocui produsul cu unul nou. Daca acelasi tip de produs nu se mai gaseste pe stoc sau nu mai poate fi procurat de la parteneri, clientul are posibilitatea de a alege alt produs mai ieftin cu restituirea diferentei, un produs mai scump cu achitarea diferentei sau restituirea sumei achitate initial pe acel produs.

Pentru a trimite produsul in service avem nevoie impreuna cu produsele defecte sa ne trimiteti Certificatul de garantie, o copie a facturii fiscale si un numar de telefon pentru a putea fi contactat. Pentru tonere sau cartuse este utila o foaie imprimata, de test, daca a putut fi tiparita.

7.    Dreptul de returnare a produselor cumparate

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului .."

In cazul in care se doreste returul de produse achizitionate, modic.ro garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, de 14 zile de la primirea produselor.

Pentru a solicita un retur:

·        Se descarca, se completeaza toate datele din Formularul de Retur si se trimite pe email la adresa: retur@modic.ro.Descarca aici Formularul de Retur!

 ·        Se notifica departamentul de relatii cu clientii in scris la adresa retur@modic.ro, referitor la produsele pentru care se doreste returul.

·       In urma raspunsului primit din partea noastra se expediaza prin servicii de curierat comanda de retur impreuna cu factura fiscala (copie) si Formularul de Retur inclus. Costurile pentru expedierea produselor vor fi suportate de expeditor. Nu se trimite prin posta pentru ca nu ridica nimeni coletul. Produsele se pot preda si personal fara alte costuri in Bucuresti Sector 6.

·        In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, clientul va fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produselor returnate, in contul specificat in Formularul de Retur.

In cazul produselor desigilate, folosite sau cu ambalajul original deteriorat vi se pot imputa anumite costuri suplimentare conform Art.14 Aliniat 3 din Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014 pentru readucerea produselor la starea lor initiala. (Exemplu: In cazul unei imprimante ce a fost achizitionata sigilata si a fost utilizata pentru a printa doar o cola de hartie, pentru aducerea ei la stare initiala aceasta trebuie curatata de toner sau cerneala intr-un service autorizat si trebuie inlocuit consumabilul ce a fost desigilat si introdus pentru a putea tipari. Aceste costuri pot fi suportate de catre cumparator). Pentru consumabile de echipamente de printare ce au fost desigilate si/sau introduse in echipament se pierde dreptul de retur din cauza imposibilitatii de a repune in vanzare aceste produse folosite. De aceea va rugam sa verificati inainte de a desigila, sau a rupe sigilii, daca aceste produse corespund nevoilor dumneavoastra. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator.

Bunurile pentru care se doreste returul se pot expedia prin servicii de curierat, la adresa comunicata ca raspuns al formularului de retur (service/depozit). Totodata veti fi informat si despre valoarea taxei de livrare - livrare standard in Bucuresti. Costurile pentru expedierea produselor vor fi suportate de expeditor. Daca ati trimis produsul prin curier fara a plati taxa de transport (cu plata la destinatar) aceasta suma va fi retrasa din suma ce trebuie rambursata.

In cazul in care ati primit produse defecte, sau altele decat cele comandate, va rugam sa trimiteti solicitarea in scris la adresa retur@modic.ro , impreuna cu fotografiile produselor receptionate. In acest caz returul sau inlocuirea va fi organizata de catre noi (modic.ro).

Coletele retur expediate fara Formular de Retur inclus pot atrage dupa sine intarzieri/anulari la procesarea rambursarilor.

8.    Utilizarea fișierelor de tip cookie

Platforma modic.ro folosește fișiere de tip cookie pentru a facilita procesul dumneavoastră de interacțiune cu magazinul nostru online.

Cookie-urile sunt fișiere create de site-ul pe care îl accesezi. Acestea au rolul de a îmbunătăți experiența online salvând pentru scurt timp informațiile de navigare. Atunci când folosește cookie-uri, site-ul poate să te mențină conectat(ă), să îți memoreze pe scurtă durată preferințele privind site-ul și să îți ofere conținut relevant la nivel local. Cookie-urile sunt utile la memorarea opțiunilor unui utilizator, în cazul când acesta părăsește pagina web și se reîntoarce în scurt timp, acesta își poate găsi în coșul de cumpărături produsele căutate și adaugate anterior în coș, eventual fără a fi nevoie să introducă din nou datele de conectare. Aceste informații sunt stocate temporar în calculatorul utilizatorului fără ca noi să avem acces direct la aceste fișiere. Pentru a șterge sau bloca aceste fișiere trebuie să consultați setările propriului browser de internet. Recomandăm totuși, pentru buna funcționare a magazinului online, utilizarea acestor fișiere de tip cookie, care îmbunătățesc experiența de navigare.

9.      Dispozitii finale

Acesti termeni si conditii au rol de contract intre vanzator si cumparator. Ne rezervam totusi dreptul de a modifica aceste conditii in orice moment. De aceea va sfatuim sa recititi aceste conditii inainte de a utiliza aceasta platforma si a face achizitii. Orice modificare aparuta ulterior va intra efectiv in vigoare la momentul afisarii acesteia pe site.
In eventualitatea unui litigiu aparut intre client si vanzator, se va incerca rezolvarea acestuia pe cale amiabila. Daca exista probleme legate de comenzi, produse, livrare, plati sau de orice alta natura acestea se vor incerca sa se rezolve amiabil. Incercati sa ne comunicati aceste probleme si noi vom incerca sa le rezolvam intr-o maniera cat mai simpla. Ne dorim ca toti clientii nostri sa aiba o experienta placuta utilizand serviciile noastre.
In cazul in care nu reusim sa rezolvam eventuale situatii pe cale amiabila, conform legislatiei in vigoare, competenta revine instantelor de judecata.

Urmariti-ne pe Facebook